2017-1 lėktuvų lenktynės

Informaciniai postai ir media:
https://fpv.team/lektuvu-lenktynes-2017-1-vieta-ir-detales/
https://fpv.team/lektuvu-lenktynes-2017-1-irangos-ir-trasos-bandymai/
https://goo.gl/photos/EtqCtToAmSmxp7RK6
https://goo.gl/photos/rfi36SYyikQEwRdU6
https://goo.gl/photos/fD12JFSjNfq9nPru5

<…>

DUK:

  • Kopteriai daug stabilesni, greitesni ir smagesni, kam išvis daryt lenktynes su lėktuvais?
  • šiaip smagu ir tiek. Pradėjom irgi nuo metrinių kopterių, stabilumas (ir apskritai, normalūs FPV skrydžiai) buvo abejotinas. Dabar gi - 100km/h, 10g+ perkrovos ir kiti smagumai. Lėktuvai irgi turi savų privalumų - ilgesnis skrydžio laikas, didesnis greitis, o ir šiaip kartais smagu pakeist aplinką. Iš kitos pusės - “gaudynės debesyse” nejuda, nes tikslas miglotas, o jei visi gerai pasiruoš lenktynėms - tada ir iki debesų netoli…
  • Objektai? Niekur kitur to nėra?
  • taip, bus kažkas unikalaus, bet tai nereiškia kad bus blogai.
  • Kiekvienas su skirtinga įranga, nėra jokio standartizavimo, kas per netvarka?
  • puiki vieta pasireikšt fantazijai. Greičiausias lėktuvas čia tikrai nėra pats geriausias pasirinkimas, su bet kokia pasitaikiusia FPV įranga laimėt irgi greičiausiai nepavyks. Užtat puiki proga padaryt kažką unikalaus, gal net adaptuoto lenktynėms.

Po repeticijos, numatomi pakeitimai:

  • Įranga:
  • sutaisyt skaičių plokštę (ABL)
  • nudažyt plokštes tamsiai, kad būtų kontrastingi LED (ABL)
  • antenos ant atskiro pagalio (reik kabelių…) (ABL)
    - gerai būtų skaičių plokštėms kokio kampuočio prikabint (neturiu, tinka belenkoks sunkus 70-80cm ilgio) (nupirkau šluotkočių) (ABL)
  • hood ant ground displėjaus, watchdog (Viktoras)
  • DVR (optional)
  • taimeriai (ABL)
  • Taisyklės:
  • vietoje keturių vartų - du, sudvigubinti
  • sumažėja trasa link Nemenčinės (krūmai!)
  • vartai neprivalomi, bet nepraskridus išskaičiuojami taškai, reik paskaičiuot balansą
  • kadangi vartų mažiau, tai už skaičių duot mažiau, už vartus daugiau taškų
  • gal reikia leist ir draugui išmest, kainuoja taškus…
  • Darbai - buvo visiškas bardakas kai keliese darė tą patį, o kiti laukė, reik pasiskirstyt:
  • vėliavos ir vartai - vienas žmogus (?)
  • kūgiai ir trikampiai - du (eina į skirtingas puses, paskui patiesina), kūgius dėt kas 5 žingsniai, trikampius ilgesniuose segmentuose pagal situaciją - (Ara ir Olegas)
  • LED indikatoriai - vienas žmogus (Viktoras)
  • žymekliai ir koordinavimas - vienas žmogus (ABL)
  • vienas pagalbininkas per varžybas (taimeriai, koordinavimas, LED skaičiuoklės) - (Almantas)

Kad nepasimirštų - ateičiai:

  • dalyvių skaičius = registruotų/2
  • reik atsivežt mažiausiai dvi spausdintas taisyklių kopijas, nes jų niekas neskaito. Tuo tarpu vietoje susidomėjimas taisyklėmis sukyla 214681 kartus
  • kažkaip žiauriai pritrūko trasos markerių. Per generalinę nebuvo trikampių ir tai visi markeriai ėjo kas 5 žingsniai max, dabar trasa buvo mažesnė, o markeriai išdėstyti labai retai
  • teisingos strategijos pasirinkimas, kaip visad - esminis dalykas einant prie reikalo. Olegas net nemėgino skrist pro vartus per tokį vėją, užtat greit suko ratus ir gavos labai geras rezultatas
  • skaičiai saulėje yra gaidys - stendus būtina statyt šešėlyje. Ekraną reikėjo tvirtint ant štatyvo nuo pat pradžių. Pakimba kas pora minučių, tai reik įkalt bent jau kokį watchdog, arba power mygtuką padaryt išorėje
  • dalyvių vertinimai buvo skaičiuoti didelei trasai, kur daug taškų nesurinksi, ir dideliam dalyvių skaičiui; realybėje jų gavos kažkiek per mažai, o ir apie vertinimus mažai kas girdėjo (nes taisyklių niekas neskaito); ateityje reiktų pergalvoti vertinimo sistemą
  • kas “by design” - trasa lėktuvams per maža, su dažniais gavos išvis nesamonė (dėl to skridom po 3), vat ir gavos kažkokios pseudo-lenktynės
  • reik pergalvot dienotvarkę - pirmam etapui reik skirt daugiau laiko (bet fiksuot max trukmę), paskui kaip tik trumpint, nes visi įsivažiuoja
  • stendai gali (ir turi) būt arti vertintojų - nėr reikalo tempt kelis kilogramus per laukus po puskilometrį
  • reik turėt iš anksto nusimačius backup visiems reikalams (pagalbininkai, prizai, atsakingi) - nes gavos “kaip visad”
  • svarbiausia - iš esmės pergalvot skaičiavimo sistemą. Turi būt tik du skaičiai, nes trys - jau neįveikiama užduotis daugumai. Atrodo kas čia tokio - įrašom į lentelę vardą, kitą vardą, praskristų vartų skaičių, paprasta matematika ir turim rezultatą - tai ne, lentelės pavirto į kažką nesuvokiamo, kur paskui net pildantieji nelabai surado galų, ką kur ir kaip rašė. Vartai praskristi - vienas taškas, praleisti - minus du taškai. Vėliava praskrista - vienas taškas, praleista - minus du taškai. Objektas atpažintas - vienas taškas; neatspėjai - nieko. Paleido draugas - minus du taškai, paleidai pats - nieko. Gal taip bus paprasčiau? Taškų lentelių pavyzdys pridedamas…

Kažkiek idėjų iš chat:
Tadas siūlė variantą, kad neskaičiuot taškų į minusą - o tik teigiamus. Tada gaunas maždaug taip:

  • 1 ratas = 2 taškai
  • 1 vartai = 2 taškai (1 trasoje)
  • 1 objektas = 1 taškas (2 trasoj)
    tai idealiai apskridus ratą gausi 6 taškus

Pabaigoje galima užskaičiuot pusę rato, jei baigėsi laikas - tada gausi vieną tašką.
Praleidus vėliavą reik grįžt ir apskrist. Stebėtojas irgi perspėja apie praleistą vėliavą. Negrįžus/neapskridus - to skrydžio rezultatas anuliuojamas (0).

Vartai pievoje jau yra - dideli futbolo vartai. Reiktų turbūt praskristi juos abu iškart, kad užsiskaitytų. Kuo nors papuošim, kad geriau matytųsi. Skrist galima kiek nori kartų, gal net nebūtina abu iškart.
Žodžiu, reik išmėgint praktiškai, kaip tas gaunas.
Pernykščiai vartų testai su agurku: